Հաճախակի տրվող հարցեր

ԱՌԱՔՈՒՄ

Առաքման ի՞նչ տարբերակներ ունեք:

Կախված տարածաշրջանից՝ առաքում ենք տրանսպորտով կամ փոստային ծառայություններով։

Արտերկիր առաքո՞ւմ եք։

Կախված տարածաշրջանից՝ առաքում ենք արտերկիր

Որքա՞ն ժամանակ կպահանջվի իմ փաթեթը ստանալու համար:

Փոստով առաքման ժամկետը կախված է տարածաշրջանից, տրանսպորտով առաքման ժամկետը սովորաբար 1-2 աշխատանքային օր է։

Ո՞ր փոստային ծառայություններից եք օգտվում:

Փոստով առաքելիս մենք օգտագործում ենք HayPost, Globbing, Onex առաքման ծառայություններից։

ՎՃԱՐՈՒՄ

Վճարման ՞ինչ տարբերակներ կան։

Մենք ընդունում ենք ինչպես կանխիկ, այնպես էլ անկանխիկ վճարումներ։

Անվտա՞նգ է արդյոք առցանց գնումը:

Մենք ունենք անվտանգության բոլոր պահանջները առցանց վճարումների համար։

Պատվեր և վերադարձ

Ինչպե՞ս կարող եմ պատվիրել:

Ընտրեք ձեր նախընտրած ապրանքը, ավելացրեք զամբյուղում և սեղմեք «Շարունակել վճարումը» կոճակը, լրացրեք պահանջվող դաշտերը, ընտրեք վճարման տարբերակը, ծանոթացեք վճարման և առաքման պայմաններին ապա սեղմեք «Տեղադրել» կոճակը:

Ինչպե՞ս կարող եմ չեղարկել կամ փոխել իմ պատվերը:

Նման իրավիճակներում զանգահարեք գլխավոր էջում նշված հեռախոսահամարով:

Պատվիրելու համար պե՞տք է ունենալ հաշիվ։

Պատվիրելիս, լրացնելով ձեր մասին պահանջվող տվյալները, դուք ավտոմատ կերպով գրանցվում և մուտք եք գործում ձեր անձնական էջ։ Համակարգի ավտոմատ ստեղծվող գաղտնաբառը ուղարկվում է ձեր էլ. փոստին, որը կարող եք փոխել ավելի ուշ՝ ձեր անձնական էջում:

Ինչպե՞ս կարող եմ հետևել իմ պատվերին:

Պատվերներին հետևելու համար անցեք ձեր անձնական էջի պատվերների բաժին:

Ինչպե՞ս կարող եմ վերադարձնել ապրանքը:

Ապրանքի վերադարձը հնարավոր է միայն այն դեպքում, եթե այն չի համապատասխանում կայքում նկարագրված ապրանքի մասին տեղեկատվությանը կամ այն վնասված է։ Մնացած դեպքերում ապրանքը չի վերադարձվում։ Երբ ապրանքը ստանում եք փոստային ծառայության միջոցով, կարող եք այն վերադարձնել նույն ծառայության միջոցով: Հենց որ ապրանքը ապահով հասնի մեզ, ձեր կողմից վճարված ապրանքի արժեքը կվերադարձվի ձեզ, որի դեպքում առաքման ծախսերը կհանվեն փոխհատուցումից: Առձեռն առաքման դեպքում ապրանքը վերադարձվում է անմիջապես տեղում՝ մինչև առաքիչին կանխիկ վճարումը։ Այս դեպքում դուք պետք է վճարեք առաքման համար: Մենք պատասխանատվություն չենք կրում փոստային առաքման ընթացքում ապրանքների վնասման համար, և տվյալ դեպքում գումարը չի վերադարձվում:
Այլ հարցերի դեպքում՝ Կապնվեք մեզ հետ

Գլխավոր Մենյու